
Wymiany:
Wymiany produktu można dokonać do 14 dni od zamówienia.Produkt wraz z formularzem należy odesłać na adres:
Keina
Bogumiłowice 227
33-121 Bogumiłowice
Tel: 780 780 366
Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. (Czas 14 dni liczymy od dostarczenia paczki pod wskazany adres). Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem:
Keina
Bogumiłowice 227
33-121 Bogumiłowice
Do paczki należy załączyć oświadczenie zwrotu lub wymiany (link poniżej).
Wzór zwrotu:
Kliknij: Formularz zwrotu/wymiany
Środki zwrócone zostają do 14 dni od przyjęcia przez nas zwrotu.
Bony- zwroty nie są akceptowane. Zwracana jest tylko różnica kwoty, dopłata/bon.
W przypadku nieodebrania paczki, należy wysłać do Nas formularz zwrotu -by zwrot został zlecony.
Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Formularz zwrotu/reklamacji (jest obowiązkowy do załączenia z przesyłką)
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady, podpis konsumenta.
2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami, produkt ma być czysty/wyprany.
3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Keina
Bogumiłowice 227
33-121 Bogumiłowice
Wzór odstąpienia:
Kliknij: Formularz zwrotu/wymiany